Reklamace

Formulář na reklamaci zboží


(Vyplňte a pošlete tento formulář pouze v případě, že si přejete reklamovat zboží)
Při mechanickém poškození zásilky je nutné poškození hlásit při převzetí přepravci GEIS a sepsat škodní zápis, který přiložíte spolu s tímto formulářem.
Oznamuji, že reklamuji zboží zakoupené ve společnosti Hana Szabová stánky HAGO, Veľký Lapáš 846, 951 04 Veľký Lapáš, IČ: 50195000, DIČ: 1121316911, DIČ: SK1121316911 (dále jen jako "prodávající").

Spotřebitel má právo dostat vyřízenou reklamaci do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží.

    
Číslo objednávky nebo faktury:
Datum objednání (vystavení faktury):
Popis poškození zboží:


Údaje kupujícího:
Jméno:
Doručovací adresa:
telefonní kontakt
(Pouze pokud jsou jiné než doručovací údaje v objednávce)

Datum:
Poslat na mail: brimo@brimo.cz s fotodokumentací poškozené části
nebo na adresu Hana Szabová stánky HAGO, Veľký Lapáš 846, Veľký Lapáš 95104 Slovenská republika

 

Záruka se vztahuje na chyby materiálu a chyby při výrobě!